Taller de drons – ESO

Durant la darrera setmana del curs s’ha realitzat un taller de vol programat amb drones, per on han passat alumnes del diferents nivells de l’ESO.

Per controlar els vols dels drons, han utilitzat una tablet i la programació seqüencial per blocs, semblant al programaris que han treballant durant el curs a la matèria de tecnologia. L’alumnat ha anat realitzant i superant diferents reptes com fer passar els drones per unes porteries o aterrar en llocs senyalitzats.

Aquesta activitat forma part del Programa de cooperació territorial per l’orientació, avenç i enriquiment educatiu en la situació d’emergènica educativa del curs 2020-2021 provocada per la pandèmia de la COVID-19: #PROA+ 2020-2021 finançat pel Ministeri d’Educación i Formació Professional i pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.