Taller d’acompanyament emocional per les PAU

Els mesos d’abril i de maig han estat la recta final d’un curs de molt estudi i sacrificis.

És per això que des del centre s’han organitzat una sèrie de xarrades per donar suport als alumnes.

Entre elles, un taller de Mindfulness on se’ls ensenyen tècniques per assumir les nombroses emocions que afloren davant els reptes que suposen els exàmens finals i després les PAU.

O, per altra banda, un conjunt de tallers de preparació de les PAU on apliquen tècniques que els ajuden a una millorar la gestió, la metodologia d’estudi, o la preparació psicològica i emocional de les proves que, en última instància, determinaran el futur de l’alumne.