Taller a la biblioteca

Dimecres 25 de gener, i com ja és habitual cada any, la bibliotecària de la Biblioteca Joan Miró, la Judit Robert, va venir a l’institut a fer un taller a l’alumnat de 1r d’ESO.

Aquest any, i coicidint amb la commemoració Llull de l’any passat, el taller va ser una lectura en veu alta de l’adaptació que la pròpia Judit ha fet del Llibre de les bèsties, de Ramon Llull.

Onze alumnes de cadascuna de les classes de 1r d’ESO van llegir el text, amb la narració de la Judit. Va ser una bona experiència per apropar-nos a l’obra de Llull i conèixer una mica més aquest súper heroi medieval.

dsc_1001 dsc_1003 dsc_0995-1