Sortides per l’entorn.

Avui, 21 de desembre,  a l’Institut Antoni Ballester hem volgut acabar l’any fent sortides per descobrir el municipi.

1r ESO: Els alumnes han anat a caminar en direcció a l’Areny per a treballar els continguts sobre la prehistòria que tenim a la matèria de Socials i crear hàbits, valors i conscienciació d’Activitat Física regular en el medi natural.

2n ESO: Els alumnes han fet una ruta per algunes de les barraques de pedra seca del terme acompanyats per una guia que el ha explicat totes les particularitats d’aquest món de la pedra seca catalogat com a bé cultural immaterial per la Unesco des del novembre de 2018, al terme en tenim 141 de catalogades.

3r ESO: Els alumnes han descobert la ruta mironiana. Després de la projecció d’un documental sobre Miró a cada grup, han fet l’excursió acompanyats d’un guia que els ha mostrat els racons on Miró, va pintar algunes de les seves obres.

4t ESO: Els alumnes de 4t han fet la sortida de Geocaching per Mont-roig del Camp amb l’ajut de les noves tecnologies.

SMX: Han anat a l‘ermita de la Mare de Déu de la Roca.

Batxillerat: Els alumnes de Batxillerat han anat a la platja de la Pixerota. Han aprofitat la sortida per recollir escombraries que contaminen l’entorn.

Podeu veure les imatges aquí.