Sortida del CFGM d’SMX a la Games World de BCN

El passat dijous dia 29 de novembre, els alumnes de SMX van realitzar una sortida a la Barcelona Games World. Es tracta de la fira de referència en el món de la informàtica de consum i els videojocs (a la imatge un alumne de 1r d’SMX participant a un concurs)

Al llarg de la jornada, van poder gaudir d’activitats tant diverses com conferències dels millors programadors i dissenyadors del sector, presentacions de les novetats tecnològiques, simuladors de realitat virtual i fins i tot una secció de tecnologia històrica.

També van poder realitzar algunes activitats una mica menys tecnològiques, com parlar amb alguns YouTubers famosos, com el Wismichu

, veure el merchandising dels seus personatges o degustar gastronomia de llocs tant exòtics com el Japó.

Tot i passar tot el dia a la fira, la jornada se’ns va fer curta!