Sortida Arxiu Històric i Teatre a 1r de BAT

El divendres 17 de nov els alumnes de Batxillerat -primer i segon- van fer una sortida a Reus. En primer lloc van visitar l’Arxiu de Reus on els van fer una visita guiada i comentada i una explicació prèvia. Els alumnes van conèixer els diferents tipus de material que s’arxiven i les diferents tècniques per fer-ho.
En segon lloc van anar al teatre Bravium on van veure la representació de
TERRA BAIXA d’Àngel Guimerà. Posteriorment el públic va fer preguntes tan als actors com al director que ha adaptat l’obra per poder ser representada en 50 min.
Després d’aquest matí on van aprendre coses de manera diferent i entretinguda, encara van poder disfrutar d’una estona de sol i tombar pel centre de Reus i/o prendre una beguda en una terrassa.
Alguns d’ells es van voler fer una foto sota l’escultura eqüestre del General Prim