Sortida a Montblanc i a Santes Creus.

Els alumnes de 2n d’ESO de l’Institut van gaudir, el passat divendres 2 de març, d’una visita a Montblanc i a Santes Creus.

La sortida, organitzada pel departament de Ciències Socials, s’inicià amb la visita de la ciutat medieval de Montblanc. Els alumnes van passejar per la ciutat visitant l’Església de sant Miquel (seu de corts reials), l’hospital de santa Bàrbara, el pont medieval sobre el riu Francolí i les muralles.

Tot seguit van anar cap a Santes Creus. Allí visitaren el monestir cistercenc , van veure un audiovisual sobre la vida dels monjos cistercencs a l’època medieval i van fer un petit taller d’arquitectura romànica i gòtica.

Un dia dens de veure “in situ” el que els alumnes han treballat a Socials durant aquest  2n trimestre.