Setmana de la mobilitat europea

Del 16 al 20 de setembre dins de la Setmana de la mobilitat el centre ha organitzat una activitat per tots els alumnes.

Dijous dia 19 farem una caminada cap a l’ermita de la Mare de Déu de la Roca.

Aprofitarem la caminada per a fer diferents activitats:

• Participar al primer concurs d’esmorzar saludable
  • Participar al concurs ClicMob!
  • Participar al concurs de fotografia anual de l’AMPA “Entorn Saludable”
  • Fer activitats de grup per conèixer els nous companys de curs.

Donat que els alumnes poden participar als concursos de fotografia durant la sortida els alumnes poden portar el mòbil o la càmera i fer-ne ús. Cal recordar a les famílies que són els propis alumnes els responsables dels aparells i en cap cas ens farem responsables de pèrdues o trencaments dels aparells.

Afegir que per a poder  realitzar la sortida els alumnes han d’haver portat al centre l’autorització anual de sortides.

RECOMANACIONS:

• Portar aigua ( tot i que estarà obert el bar de l’ermita)
  • Portar calçat adequat
  • Si es creu convenient, repel·lent de insectes i protecció solar