RECULL DE VIVÈNCIES

Realitzareu un recull de les coses que feu a casa, de les coses que estan passant,  de com viviu el fet de no poder sortir al carrer…

Es tracta d’anar fent coses noves o duent a la pràctica coses que ja heu après a classe, investigar sobre els efectes del que està passant o l’evolució del virus. També del que feu a casa sense poder sortir.

És un tema molt ampli que cada grup o alumne en pot desenvolupar parts o centrar-se en un àmbit que agradi més.

Cada dia us enviarem propostes de diferents matèries per anar fent seguint un calendari. Aquestes activitats que us proposarem les podeu incorporar al vostre recull de vivences (i us ajudaran a que el recull sigui més ampli) o presentar-les per separat.

L’activitat es farà fins abans de setmana Santa (3 d’abril)

NO AVALUABLE. Ja que no tothom hi tindrà accés.

S’hauria de fer en grup:

• Podeu triar, fent el grup entre germans, entre amics o sols. Màxim de 3 alumnes.
  • Cada dia podeu preguntar als professors de les matèries, que hi ha a l’horari, els dubtes o problemes que us han sorgit.
    • Horari de resposta: de 9:00 a 13:00 cada dia.

En quin format es duu a terme? Amb el que us agradi perquè el domineu o perquè voleu aprendre com funciona.Per exemple:

Les tasques es poden anar entregant, en nom propi o del grup al mail: entregatasques@iaballester.cat. Cada setmana es donarà el termini màxim d’entrega del que s’ha fet.

Si el que feu ho aneu penjant a una plataforma ( un bloc, Instagram, Genially, ràdio….) només caldrà enviar l’enllaç.

Si ho feu en paper podeu enviar alguna fotografia o guardar la feina per quan ens veiem.

Les tasques es publicaran a la web. Si algú no vol que es publiqui el contingut ho haurà d’explicitar.

Podeu començar per:

1. Fer els grups.
  2. Decidir com us posareu en contacte.
  3. A quina hora fareu cada dia el treball. Penseu que teniu unes hores cada dia per fer consultes.
  4. Decidir quin format utilitzareu. Usar un que coneixeu o aprendre com funciona un programa nou, per exemple com es graven els podcast.
  5. Divendres 20 de març entrega: nom del grup i noms dels alumnes i curs. Idea de treball. Per mail: entregatasques@iaballester.cat