Portes obertes 2019

Primerament, volem fer arribar el nostre agraïment a tots aquells que les han fet possibles,  tant a pares, destinataris finals de les mateixes, com a professors, col·laboradors imprescindibles, i en especial a la ex-alumna Ariadna Martí que amb el seu saber fer, va se capaç de transmetre’ns l’ experiència del seu pas per les nostres aules.

Durant les jornades es mostraren els espais i instal·lacions més significatius del centre, gimnàs cobert, aules específiques com visual i plàstica,  tecnologia, música, la biblioteca…i fins i tot  menuts i grans, al laboratori de química i a càrrec d’en Sergi Pitarch, varen poder gaudir d’un tastet de la ciència aplicada a la màgia.

Els pares van tenir l’oportunitat no  tan sols de veure, sinó també de preguntar i esvair si era el cas, els possibles dubtes o inquietuds que podien haver sorgit. De totes formes us recordem que estem a la vostra disposició, això sí, prèviament si us plau, concerteu l’entrevista.

Altrament, volem també fer-vos arribar dues reflexions a tenir en compte a l’hora d’escollir un centre, una la de la proximitat, l’anomenat Km 0, ja que el fet de triar un centre proper sens dubte evita costos, desplaçaments i pèrdua de temps innecessari. L’altra, la del nombre d’alumnes per aula, la de la ràtio per classe, ja que com més reduït sigui aquest més fàcil resultarà la tasca d’ensenyar i aprendre. Donant-se normalment aquesta casuística en centres de poble i més aviat petits, on la relació professor alumne i la interacció i traspàs d’informació entre els membres que composen la comunitat educativa, sol ser més directa i efectiva.

Finalment i des d’aquí, volem donar la benvinguda a tots aquells que ens heu triat (o penseu fer-ho), dipositant la confiança en aquest centre. Comptem amb els recursos tècnics i humans per fer possible un ensenyament profitós, però també us hem de recordar què no és sinó amb la vostra ajuda, la de les famílies, que el podrem dur a terme amb garanties d’èxit.

Per aquesta nova etapa que  iniciarem conjuntament, tal com diu la cançó:

“ que tinguem sort, ja que el camí serà llarg… però esperem, que siguin moltes les alegries”.

L’equip d’organització