Netegem la rasa del Ximet

El passat 10 de juny, el grup d’alumnes de 3r d’ESO que participa en el projecte de servei comunitari “Estimem el nostre entorn”  va participar en la neteja de la rasa del Ximet. En total, es va assolir una xifra superior als 50 quilograms de residus recollits i seleccionats, en un activitat que es va allargar al voltant de 40 min.

Aquesta activitat es va desenvolupar conjuntament amb l’alumnat de sisè de l’Escola Mare de Déu de la Roca. Aquesta vegada, el nostre alumnat va fer les funcions de monitoratge ajudant i donant suport als infants de l’escola coordinats per la tècnica responsable  de Medi Ambient de l’Ajuntament de Mont-roig.

Aquesta recollida s’inscriu en la campanya Let’s Clean Up Europe i se suma a tot un seguit d’accions que es desenvolupen arreu d’Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquests residus abocats il·legalment a l’entorn natural.