Matrícula CFGM – Sistemes microinformàtics i xarxes

PERÍODE DE MATRICULACIÓ:

Del 4 al 11 de juliol de 2017.

PERÍODE DE MATRICULACIÓ EXTRAORDINÀRIA:

Els dies 6 i 7 de setembre de 2017.

LLOC ON REALITZAR LA MATRICULACIÓ:

A la Secretaria del Centre, situada al carrer Arenes, 5 de Mont-roig del Camp. L’horari d’atenció al públic de la Secretaria durant el mes de juliol és de 10 a 13 hores.

DOCUMENTACIÓ QUE CAL PRESENTAR:

1. Full de dades personals (*).
  2. Carta de compromís (*).
  3. Una fotografia mida carnet.
  4. Resguard del pagament de l’assegurança escolar obligatòria.

Els alumnes de CFGM, per gaudir de l’Assegurança Escolar Obligatòria, han de fer un ingrés d’1,12€ al número de compte següent:

ES62 0049 3442 9121 9402 5656 (Banc Santander)

En el concepte de l’ingrés cal especificar el nom i cognoms de l’alumne/a que es beneficiarà d’aquesta assegurança i el curs (CFGM1).

5.Documentació que acredita el compliment dels requisits d’accés.

Els alumnes que els compleixen però que per causes justificades no poden presentar la documentació es matriculen condicionalment (la matrícula s’anul·la si, abans de l’inici del curs, no presenten la documentació pendent).

6. Autorització ús d’imatge, publicació de dades de caràcter personal i material elaborat, si s’escau (*).

7. Autorització sortida del centre, si s’escau (*).

8. Autorització sortides extraescolars, si s’escau (*).

9. Resguard del pagament del material.

Els alumnes de CFGM, per formalitzar la matrícula, han de fer un ingrés de 90,00€ per a l’adquisició del material necessari per al curs, al número de compte següent:

ES62 0049 3442 9121 9402 5656 (Banc Santander)

En el concepte de l’ingrés cal especificar el nom i cognoms de l’alumne/a i el curs (CFGM1).

Instruccions de matrícula CFGM

Full de dades personals