Marató TV3

Com sabeu, l’Institut Antoni Ballester col·labora cada any amb la Marató de TV3. Aquest any està dedicada a recollir diners per la Covid.

Hem fet xerrades per als alumnes de tercer de l’ESO i activitats a les hores de tutoria.

Aquest any fem la recaptació mitjançant unes guardioles que han fet els alumnes. A la classe tenen la guardiola guanyadora per poder fer l’aportació. També la poden fer a les dues guardioles de consergeria.

Aquestes són les guardioles guanyadores realitzades per Erik Gordo, Isaac Ibrahim, Marina Beteta, Ona Sabio, Arnau Benaiges, Ruth Coll, Lena Poetsch, Biel Pujol, Samira El Bouziani, Úrsula Pérez. FELICITATS, sou uns artistes.

Tot i la situació actual, no volíem deixar d’organitzar la xocolatada solidària; per tant, aquest any durem a terme una organització per classes enlloc de tots a l’hora. Així, dijous dia 17, a la seva hora de tutoria podran esmorzar per 1 Euro: un tall de coca i un gotet de xocolata desfeta.

Hem recollit 410 euros. Moltes gràcies als alumnes, a les xiques de la cafeteria que ens van regalar la xocolata, al centre que va regalar la coca i a les coordinadores que ho van fer possible.