Marató de lectura

Amb motiu de Sant Jordi, l’Institut i l’escola Mare de Déu de la Roca es van unir per organitzar una marató de lectura a la plaça Miramar el passat 21 d’abril. L’alumnat de 4t, 5è i 6è va llegir textos seleccionats tenint com a públic els seus companys i companyes més petits, és a dir, de 1r, 2n i 3r.

Entremig, els alumnes de l’Institut que van participar al Certamen de Lectura en Veu Alta enguany van llegir un recull de llegendes de Mont-roig, en un exercici de lectura compartida, i amb la voluntat de transmetre el nostre patrimoni oral a les noves generacions de mont-rogencs i mont-rogenques.

L’èxit de la iniciativa i la bona acollida que va tenir ens animen a plantejar-nos la possibilitat de repetir la iniciativa el curs que ve.