Llistats i altres documents de la preinscripció de CFGM – Curs 2020-2021

En aquest espai podeu consultar els llistats i altres documents relacionats amb el procés de la preinscripció de Cicle Formatiu – Sistemes Microinformàtics i Xarxes. A mesura que es generin aquests llistats i/o altres documents, el contingut s’anirà actualitzant.

Pas a pas i full informatiu del procés de la preinscripció.

Publicació oferta inicial de CFGM. Cercar mitjançant el codi del centre: 43008638.

Publicació de les llistes amb el barem provisional. Tots aquells que no tenen la nota mitjana validada han de enviar el certificat de mitjana al mail del centre e3008638@xtec.cat abans de la finalització del termini de reclamacions, 14 de juliol

Publicació de llistes resoltes les reclamacions

Llista ordenada definitiva

Oferta final definitiva   28-07-2020

Llistat admesos al CFGM  30-07-2020

La matrícula del CFGM-SMX serà de l’1 al 7 de setembre de 2020.

Abans de l’1 de setembre, el centre enviarà als alumnes admesos un correu electrònic (a l’adreça indicada a la sol·licitud de preinscripció) a través de la plataforma de TPV Escola on es detallaran els passos a seguir per fer la matrícula. Serà un procés que es realitzarà sense la necessitat d’assistir a l’institut, ja que els documents que s’hauran d’emplenar i signar i els pagaments que caldrà realitzar es faran a través de la plataforma indicada anteriorment.

Si no es rep el correu electrònic indicat anteriorment, recomanem comprovar que no estigui al correu brossa. Si tot i la comprovació no es localitza el correu, caldrà contactar amb el centre a partir de l’1 de setembre (977838609 de 9 a 14 hores).

Tal i com consta a la normativa, els alumnes a qui s’ha assignat plaça en el procés de preinscripció han de formalitzar la matrícula en les dates indicades anteriorment. Els alumnes que no ho fan en el període establert es considera que renuncien a la plaça adjudicada.

1. Esteve Castellví Reche

Bona tarda em voldria inscriu-te per la propera convocatòria pel grau mitjà de sistemes informàtics, ja què he fet un curs del mateix mòdul aquí a l’Hospitalet de l’Infant. M’acabo de treure la prova d’accés al grau mitjà