L’Institut i l’Escola s’uneixen amb motiu de l’European Clean Up Day

El passat 11 d’abril, els alumnes de 3r d’ESO que participen el en projecte de servei comunitari “Estimem el nostre entorn” es van desplaçar a la muntanya de les Creus, dins del terme de Mont-roig del Camp, per dur-hi a terme una acció de recollida de residus conjuntament amb l’alumnat de 6è de l’Escola Mare de Déu de la Roca.

Tot i que semblava un espai relativament net, es va aconseguir recollir més de 107 quilograms de deixalles, principalment envasos, plàstics i fracció resta. A més, va ser una experiència molt enriquidora des del punt de vista de la conviviència i, en tot moment, va regnar un clima de col·laboració i companyonia molt positiu.

Aquesta acció es fa per sensibilitzar l’alumnat en temes de protecció del medi ambient, i més concretament, sobre els problemes dels residus i la netedat. Va néixer en el marc de la Setmana Europea de la Prevenció de residus, un projecte del programa LIFE+ de la Comissió Europea.