L’IAB participa a la fira camins d’FP 2024

El 18 d’abril, el professorat d’informàtica de l’Institut Antoni Ballester va assistir a la Fira Camins d’FP juntament amb alguns alumnes. L’objectiu era promocionar els estudis d’informàtica de grau mig.

Durant l’esdeveniment, vam conversar amb els visitants per destacar la importància dels estudis d’informàtica i les seves possibilitats professionals en sectors variats. Els nostres alumnes van jugar un paper fonamental, donant testimoni de la seva experiència i motivació en el món de la informàtica.

La participació en la Fira Camins d’FP ens va permetre no només promoure els nostres programes acadèmics, sinó també establir connexions amb la comunitat educativa. Estem compromesos a continuar formant als nostres alumnes per a futures oportunitats professionals en el camp de la informàtica.