L’Antoni Ballester participa en el Certamen de Lectura en Veu Alta

El passat 24 de març, una representació de l’alumnat de l’Institut Antoni Ballester va participar en les semifinals territorials del Certamen de Lectura en Veu Alta. L’acte va tenir lloc al Centre de Lectura de Reus i hi van participar 5 alumnes del nostre centre.

En la categoria Timoners, l’Artemii Shcherbakov (1r A) va llegir un fragment del llibre de lectura fàcil Un fill, d’Alejandro Palomas; a la Paula Sanchez (1r B) li va tocar llegir un text extret de l’obra El noi de l’última fila, d’Onjali Q Raúf. Finalment, la Laia Mendoza (4t C), l’Irineu Garcia (3r B) i la Lola Colomé (3r B) van fer una lectura conjunta a tres veus extreta de llibre Katalepsis, de Maria del Carme Roca.

Tot i que no ens vam classificar per a la següent fase, vam poder compartir un matí agradable amb persones que valoren la lectura en veu alta.