L’alumnat de l’Institut participa en la Marató de Tv3 i recapta 240€

Com ja és tradició, el nostre institut ha participat amb La Marató de TV3 que enguany es dedica al Càncer.

Amb el lema “La investigació dóna vida”, el projecte difon el coneixement sobre les malalties que es tractaran en el programa i estimula la participació ciutadana en l’esdeveniment.

La comunitat de l’Institut Antoni Ballester hem fet un esmorzar solidari on hem tingut xocolata subministrat per les famílies i alumnes de 1r d’ESO, cocs i pastes per les famílies i alumnes de 2n d’ESO, refrescos i sucs  per les famílies i alumnes de 3r d’ESO.

També hem comptat amb la xocolata calenta que de manera altruista ha oferit la Núria de la Cafeteria.

L’esdeveniment no hagués estat possible sense l’ajuda dels alumnes de 4t d’ESO que han estat els encarregats d’organitzar-ho tot.

Gràcies a tot l’alumnat, professorat i famílies perquè heu col·laborat per una bona causa.