La Marató a l’Institut Antoni Ballester

Enguany, la 30a edició de La Marató de TV3 tenia com a objectiu recollir fons per a la investigació de les malalties mentals. Des del nostre Institut, s’han fet un seguit d’activitats per col·laborar-hi.

D’una banda, es va participar en la campanya solidària “1 Origami 1 Euro”, per la qual la fundació MGC donava a La Marató de TV3 un euro per cada origami que fessin els alumnes del nostre centre. Durant els mesos de novembre i desembre vam treballar de valent i vam aconseguir fer-ne 450.

D’altra banda, el dia 21 de desembre es va dur a terme el tradicional esmorzar solidari. Amb la col·laboració de tots els nivells i pagant un euro per cada ració, es va aconseguir recaptar més de 350 euros que serviran per engrandir l’aportació del nostre centre a aquesta iniciativa tan arrelada al voltant de les dates nadalenques.

Com a novetat d’enguany, un grup d’alumnes de 3r d’ESO, en el marc del projecte de servei comunitari, van assumir un paper rellevant en l’organització de totes aquestes activitats. Des del centre els agraïm el seu esforç i la seva implicació. Finalment, ens agradaria donar les gràcies a tots els membres de la comunitat educativa que han col·laborat desinteressadament en aquestes iniciatives.

1. remei calbet i vendrell

Va ser preciós veure els alumnes fent els ocells de paper “grulles” una i una altra, em va encantar també veure com es van organitzar per l’esmorzar solidari i es reunien en grups per menjar la coca amb xocolata.