Jornades culturals

Després del descans de Nadal podeu recordar les jornades del 20 de desembre.

Els alumnes de postobligatòria van fer una sortida al Bosc d’aventura de Salou.

La resta ens vam repartir per les instal·lacions de l’institut i el pavelló municipal, per fer tallers de manualitats, cuina, cinema, esports, karaoke…

Cal mencionar el taller de conscienciació ambiental que ens van preparar els alumnes del centre i que han donat lloc a uns panells explicatius sobre els efectes del canvi climàtic que de ven segur cridaran l’atenció de tots els nostres visitants.

El avis de la residència també ens van visitar per fer un taller amb nosaltres, van marxar la mar de contents amb les felicitacions de Nadal que es van fer amb els nostres alumnes de servei a la comunitat.

També vam tenir patis més llargs de l’habitual i ens van permetre estrenar els jocs de taula que ens ha cedit la nostra AMPA.

Us deixem imatges del taller d’animació, on es van treballar les tècniques d’stop motion i pixilació.

també podreu veure imatges de tots els altres tallers.