Ja tenim Ràdio IAB en marxa

Aquests dies hem pogut enllestir el primer programa de ràdio produït des dels estudis de Ràdio IAB. Aviat en vindran d’altres i, més endavant, ens agradaria poder fer emissió contínua dels nostres enregistraments. De moment, us deixem amb un primer programa, a càrrec de l’alumnat de 1r A, on hem treballat en grups els diferents gèneres radiofònics i que inclou, entre d’altres, una entrevista en exclusiva amb una cantant de renom i un joc d’endevinalles que segur que us farà ballar el cap. El podeu escoltar en el següent enllaç: