IX SETMANA EUROPEA DE LA PREVENCIÓ DE RESIDUS

Del 18 al 26 de novembre es realitza la Setmana Europea de la Prevenció de Residus.El nostre Centre, com a Escola Verda, ha considerat oportú afegir-se a l’activitat.

Així, l’activitat ha consistit en un intercanvi de material, preferiblement escolar, en bon estat.

El dijous 23  de novembre del 2017 els alumnes van portar de casa els seus objectes.

Es  feren cartells motivadors per enganxar a la cartellera.

A  l’hora de tutoria i a l’aula van poder canviar-lo amb algú.

Si tot i així no van trobar amb qui fer els canvis, a la segona hora del pati es va fer un nou intercanvi al passadís blau, aquest cop entre tots els alumnes del centre.

A partir de les vostres aportacions i comentaris a aquest article comencem a prepara l’edició del proper curs