Història de rugbi

Segons la llegenda William Webb Ellis va crear l’esport del Rugbi durant un partit de futbol el 1823, que disputava en la localitat anglesa de Rugby. Després de prendre la pilota amb les mans, va carregar contra els adversaris.

Aquest curs disposem de permís per poder utilitzar les instal·lacions municipals de l’At. Mont-roig i per tan practicar aquest esport, que malgrat lògicament l’hem de jugar de manera adaptada per les mesures Covid i de seguretat per l’esport concret del Rugbi, a la gespa artificial i amb l’espai gran del camp que disposem, el podem gaudir plenament.

Un esport nou per molts alumnes que posem a la seva disposició per seguir fomentant hàbits d’esport, d’esforç, de salut, d’activitat reglada, de companyerisme, d’empatia… elements que considerem fonamentals pels nostres alumnes, més encara per les èpoques en les que vivim.