Girls’ Day 2018

Com cada any, la URV ens ha convidat al departament de Tecnologia, i a les 9 alumnes de 3r d’ESO del centre amb millor nota a la matèria de tecnologia de 2n, a participar en la jornada Girls’ Day, que es va dur a terme el passat dimarts.

Allà es van trobar amb alumnes d’altres centres de Tarragona, on van realitzar tallers (de química, disseny en 3D,) van veure demostracions (d’impressió d’aliments en 3D, Realitat Virtual, moviment d’un braç robòtic amb electròdes), i se’ls hi va informar sobre l’associació de robòtica d’alumnes de la URV. A més, van participar en una taula redona, amb professores d’enginyeria, antigues alumnes i actuals estudiants d’enginyeria.

Se’ls hi va donar informació sobre l’oferta formativa del Campus, les possibles sortides laborals, i se’ls hi va animar a que continuïn estudiant, ja que LES ENGINYERES CANVIARAN EL MÓN.