Final del XII Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta.

Dimarts 31 de maig, l’alumna de 1r d’ESO B, Àurea Oliach, va participar en la final del XII Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta.

La final es va celebrar al Teatre Nacional de Catalunya, en una gala presentada per Joan Dausà i en què vam sentir tots els finalistes de totes les categories.

unnamed unnamed-2 unnamed-1

L’Àurea participava en la categoria de Corsaris, per a alumnes de 1r i 2n d’ESO, en què hi havia set finalistes.  Va fer una molt bona lectura. Va estar acompanyada d’alumnat de la seva classe i de la seva família. Va ser un matí emocionant i fantàstic, amb un Teatre Nacional ple de gom a gom. Malgrat que no va ser la guanyadora, vam poder gaudir del plaer de sentir alumnes d’arreu del país amb un nivell de lectura molt i molt bo.

Ara, a descansar i preparar-nos per a la propera edició.

Gràcies Àurea pel teu esforç!!!

Si voleu veure la categoria en què va participar l’Àurea, podeu enllaçar al següent vídeo a partir del minut 1h 12’: