Final del club de lectura 18-19

Dilluns, dia 29 d’abril, vam finalitzar els dos clubs de lectura de l’institut.

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO ha llegit aquest curs aquests tres llibres:

• Noia N.O.R.M.A.L s’ofereix de cangur, d’Anna Manso
  • Els secrets de la Faith Green, de Jean-François Chabas
  • Canviar de planeta, d’Eva Santana

L’alumnat de 3r i 4t han llegit:

• El curiós incident del gos a mitjanit, de Mark Haddon
  • El rastre brillant del cargol, de Gemma Liena
  • Córrer sense por, de Giuseppe Catozzella

Els clubs de lectura estan formats per una vintena d’alumnes cadascun que llegeixen, de manera voluntària i per plaer, un llibre al llarg del trimestre. Després de la lectura, es fa una trobada conjunta per compartir impressions del llibre i comentar tots aquells aspectes que han agradat, o no. De fet, aquesta sessió és la part més interessant del procés, ja que cadascú pot dir-hi la seva.

De totes maneres, encara queda una última activitat per a l’alumnat del club de lectura de 1r i 2n d’ESO, ja que el dia 10 de maig vindrà Eva Santana a l’institut, que és l’autora de l’últim llibre que hem llegit.