Festa de graduació curs 2015-16

Aquest dimarts 28 de juny vam celebrar la festa de graduació dels nostres alumnes de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat, amb el lliurament d’orles.

L´acte, senzill i entranyable, va ser presentat per alumnes d´aquestes promocions, ens van deixar veure imatges de quan eren petits i d’alguns moments més recents gaudint de les seves vivències a l´institut, tots vam recordar moments molt especials que ja formen part de les nostres vides.

Els professors Lluís Martínez, en representació dels tutors de 4t, i Felip Garcia, com a coordinador de batxillerat, ens van deleitar amb uns petits però magnífics parlaments.

Així mateix, l’AMPA va fer lliurament dels premis del concurs de fotografia; també es van lliurar els premis del concurs literari del departament de llengües, i com no, els premis a l’Excel.lència, atorgats pel nostre Institut Antoni Ballester, als alumnes amb millors notes de cada curs, amb diploma i dotació de llibres:

• 1r ESO: Judit Hernández
  • 2n ESO: Mirna Arias
  • 3r ESO: Àlex olivé
  • 4t ESO: Joana Espuny
  • 1r BAT: Roc Humet

Jacqueline Mestre va tancar l’acte agraint a les autoritats, comunitat educativa i famílies, la seva aportació a aquesta pinya que som, i encoratjant-nos a seguir endavant.

Enhorabona a tots i totes i molt bon estiu!!

Fotografies del acte: