EXPOSICIÓ DE VII CONCURS DE FOTOGRAFIA I GUANYADORS

Ja tenim, en aquest cas, les guanyadores del VII Concurs de Fotografia “Impactes ambientals sobre l’entorn del nostre municipi“, organitzat per l’AMPA.

1r Premi per la JUDIT HERNÁNDEZ DOMINGO (Foto: “Em sento envaïda”) 4t A
2n Premi per la GABRIELA SORIANO PLANAS (Foto: “Impacte Mil·lenari”) 2n B
3r Premi per la MIRNA ARIAS MALLÉN (Foto: “Això no és menjar per a peixos”) 1r Batxillerat A

Recordem per fer efectiu els premis als guanyadors, hauran de fer entrega una còpia digital per tal de comprovar que ha estat feta pels alumnes, amb un termini d’1 mes. Ens posarem en contacte amb les alumnes premiades.

L’entrega de premis, com es va acordar a les bases, es farà a l’acte de cloenda del curs acadèmic 2018-19 a finals del mes de juny.

Felicitar a les guanyadores i agraïm el suport a tots els participants en aquesta activitat que organitza l’AMPA cada any i animem a tot l’alumnat a prendre part en el proper Concurs de Fotografia del curs vinent.

Foto: “Em sento envaïda” 1r Premi

Foto: “Impacte Mil·lenari” 2n Premi

Foto: “Això no és menjar per a peixos” 3r Premi

Fotografies dels participants queden exposades tot el mes de maig i al juny