Escape room i sortida dels alumnes d’ESO de la optativa de francés

La setmana passada els alumnes de l’optativa de francès van tenir molta feina!

Els super étudiants de 4t d’ESO van preparar un escape room pels seus camarades de 2n i 3r. Si no resolien tots els enigmes proposats les seves notes estaven en perill! Un virus informàtic s’havia apoderat del sistema i tots tenien un 0! Van haver de completar cançons, jugar al «En toutes lettres» (pasapalabra), trobar missatges amagats en llibres, buscar dades dels monuments més coneguts de França…, entre altres!

Menys mal que van resoldre amb èxit totes les proves 🙂

Per acabar d’arrodonir la setmana, i també posar punt i final al quadrimestre dels alumnes de 2n i 3r, el divendres vam fer tots una sortida a Tarragona.

Vam anar a comprar esmorzar (en français, bien sûr!) a la pastisseria francesa «Le parfait» (a qui agraïm molt la seva amabilitat), després vam fer una gimcana pels carrers de la part alta de Tarragona per descobrir els «Echos del passat» i, finalment vam anar a veure l’obra de teatre «Une amitié intouchable» (basada en la pel·lícula «Intouchables», 2011) on vam poder veure i participar en una història conmovedora.

Merci à tous et a toutes!