Els alumnes de 3r ja han començat el servei a la comunitat amb el centre de dia l’Onada

Avui el primer grup d’alumnes de 3r d’ESO ha començat el projecte tan engrescador que fem amb els nostres avis del centre de dia l’Onada al nostre municipi. Per iniciar el Servei a la comunitat hem fet un qüestionari inicial en el que ens hem plantejat diverses preguntes genèriques per a trencar el gel i anar-nos coneixent.

És un projecte que farem tot l’any de manera regular cada dijous de 10:45 a 11:45h i també de manera esporàdica fora d’horari lectiu per a realitzar diferents activitats que anirem preparant. Un projecte que ens aporta experiència de vida i competències socials  i on volem que els nostres alumnes prenguin consciència de les necessitats de la gent gran i que entenguin que els joves d’avui són els avis del demà.