Els alumnes de 3r ESO exposen al centre Miró

El divendres 5 de maig a les 12 h. s’inaugurarà, al Centre Miró, l’exposició “Abecedaris fotogràfics”, un conjunt de treballs realitzats a les diferents poblacions on viuen els nostres alumnes.

cartell miro 2017-2

L’exposició romandrà oberta del dimecres 3 al diumenge 28 de maig.

Aquesta proposta continua amb la línia de col·laboració que el Centre Miró va iniciar l’any 2015 sobre els treballs de caire cultural dels alumnes de l’Institut de Mont-roig.

Us convidem a veure exposats els abecedaris fotogràfics que han fet els nostres alumnes de 3r ESO A i B a la matèria de visual i plàstica. Aquests abecedaris fotogràfics donen a conèixer amb cada lletra d,un poble o barri on ells viuen. Els abecedaris els han fet els alumnes referenciant-los als seus pobles. Hi podem veure abecedaris de Mont-roig, Miami, Vilanova, Pratdip i, a més, del propi Centre Miró. A més, són localitzacions interactives en un mapa per fer l’exposició més actual, incorporant-hi les noves tecnologies.

US ESPEREM A TOTS.