Els alumnes de 3r ESO A assisteixen a la xerrada de la Marató al Centre de dia l’Onada

El passat dijous 13 de desembre, després de l’esmorzar de la marató , els alumnes de 3r d’ESO A van assistir al centre de dia l’Onada i van acompanyar els avis en la xerrada de la Marató.

Va ser una sessió molt emotiva on podem destacar l’elevat interès i participació per totes les parts.

El diàleg que es va desenvolupar amb posterioritat a la intervenció de la investigadora va donar pas a moltes intervencions que no van deixar ningú indiferent.

Un pas més en dos projectes, el de la Marató de TV3 i el del servei comunitari. Com a mostra us deixem unes imatges de l’acte

dig