Els alumnes de 3r d’Eso de l’Institut Antoni Ballester, fa de la seva aventura a la Masella, la seva Antàrtida per un dia !!

Mascaretes, mascaretes, gel, distàncies, antigens, positiu, distància, covid, confinament… tots n’estem cansats d’aquests nous vocables, que fa temps han entrat com dagues, en les nostres vides. Però tenim el convenciment que la batalla, per dura que sigui, cada cop estem més aprop de guanyar-la. I dies com el d’ahir, permeteu-me que humilment us diguem, que són com petites victòries, petites glopades d’aire fresc que ens reomplen els pulmons per seguir lluitant, forts, estusiasmats i més convençuts que mai, en les nostres tasques educatives. Per desgràcia encara no podem tornar a la normalitat. De moment la mascareta ens recorda cada dia, i ens priva de poder veure els somriures dels nostres alumnes, tot i que si que és veritat, que els intuïm ben bé. Però dins d’aquestes circustàncies, seguim endavant i poder fer un sortida lúdica com la que hem fet, és una petita il.lusió gaudida però sobretot un gran repte. El fet de pensar que ho podem fer possible novament, és un gran desig que tenim per un futur proper, i volem poder convertir-ho en la normalitat, que fa tant temps, que tots anhelem. Som-hi, seguim !!