Els alumnes de 1r d’ESO van a Tarragona al teatre

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
L’alumnat de 1r d’ESO, tant de l’edifici de Mont-roig com de l’edifici de Miami, vam anar el dimecres dia 11 de novembre al Teatre Metropol, de Tarragona. Vam assistir, juntament amb altres instituts de Tarragona, a una representació de teatre musical, Un viatge pel musical, en què quatre cantants i un pianista ens van oferir una selecció de fragments d’alguns dels musicals més importants al llarg de la història. Així, entre altres, vam poder sentir -i fins i tot vam col·laborar a interpretar- el fragment “America”, de West Side Story, amb música de Leonard Bernstein i l'”Himne dels pirates”, del musical català Mar i cel.

Un cop finalitzat l’espectacle vam aprofitar la resta del matí per passejar per alguns llocs emblemàtics de la Tarragona romana, seguint les explicacions de l’Anabel Garrido, la professora de música de Miami. Ens va explicar algunes qüestions sobre l’amfiteatre, el circ, la catedral…

Vam passar un agradable matí, profitós i molt assolellat!!!!
sortida 1r ESO TGN