Distinció i reconeixement nacional com a millor Graduada en Màrqueting a una exalumna del nostre institut.

Ens fa molta il·lusió comunicar-vos que una exalumna del nostre institut: Júlia Alabart Algueró de la promoció de batxillerat 2013-15 ha obtingut el reconeixement a la Millor Graduada d’Espanya  del grau en Màrqueting. Aquesta distinció l’atorga SEDEA, la “Sociedad Española de Excelencia Académica”, en funció a diferents aspectes, sent el més rellevant la nota mitjana del grau però també es tenen en compte cursos, activitats no currículars, intercanvis internacionals, publicacions, entre molts altres aspectes.

1. Miquel Anguera i Brú

Estic molt content de poder penjar aquesta molt bona notícia a Ressò mont-rogenc per dos motius: per la coneixença de la Júlia i per la manca de bones notícies darrerament. Endavant Júlia i continua per aquest camí.