Dilluns 23-3

Molts de vosaltres ja heu començat a treballar recollint totes les vivències d’aquest dies.

Si no veus la presentació de Genially clica AQUÍ

Avui dilluns, més matèries us proposen temes a treballar per completar aquestes vivències.

ESO ( inclou 4t)

BIOLOGIA  Enllaç tasques
Més coses de física i química ACTUALITZAT!!!
TECNOLOGIA- Enllaç tasques    ACTUALITZAT per alumnes de 1r i 2n

Optatives de 4t ESO

VIP

Com us vaig comentar abans de marxar a casa, el següent tema era la FOTOGRAFIA, us proposo una activitat que heu de realitzar .

A la web del Museu del Disseny de Barcelona  teniu idees per fer l’activitat de fotografia, recordeu que heu d’enviar-nos al nostre correu els grups per fer les activitats

ECONOMIA Enllaç tasques
FRANCÉS

Desitjo que us trobeu bé i que disfruteu de totes aquelles coses que feu a casa aquests dies

Aprofitant que els últims dies a clase parlàvem dels aliments us proposo que redacteu dos menús per a dos dies de la semana: esmorzar, dinar i sopar dels dos dies.

Una altra activitat que podeu realizar és aquesta:

• Proveu a trobar una paraula que comenci per la lletra de la inicial del vostre nom de cada concepte que trobareu a continuació:( en francés, si n’hi ha alguna que no us en sortiu la poseu en català)

. animal:

. nom: