Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència

El dia 11 de febrer es celebra el Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència i per aquest motiu durant tota la setmana els alumnes han pogut veure l’exposició «Dones i ciència» cedida pel Consell Comarcal del Baix Camp.

L’exposició té com a objectiu donar a conèixer les aportacions que van fer les primeres dones científiques i tècniques.

També ens hem inscrit al programa 100tífiques, que ofereix la possibilitat de posar en contacte centres educatius amb dones que investiguen i/o treballen en el món de la ciència i enginyeria per contribuir a trencar estereotips.

Gràcies a aquesta iniciativa, l’alumnat de 1r d’ESO, s’ha connectat per videoconferència amb Cristina González Delgado, enginyera de Telecomunicacions que treballa a HP, a l’apartat d’impressió 3D, i que ha compartir la seva experiència vital i professional.

Moltes gràcies a totes!!