Cap nen sense joguina

Els alumnes de primer de batxillerat de l’optativa de comunicació audiovisual vam voler col·laborar a la campanya “Cap Nen Sense Joguina” organitzant, el de 22 de desembre, activitats per a tot l’institut amb l’objectiu de recaptar diners per a Creu Roja. Tant el públic com els jugadors van haver de col·laborar donant un euro.

De part de la gent que portaven les xarxes socials, el primer que vam fer va ser crear el logo per aquesta campanya juntament amb un compte d’Instagram. Mitjançant aquest compte hem explicat que era el que pretenia la campanya que intentaven dur a terme a l’institut amb diferents publicacions juntament amb el compte oficial de l’institut.

Poc després van fer una publicació anunciant un sorteig d’una “tote bag” per guanyar seguidors, visualitzacions i així arribar a més gent que tingués ganes de participar i ajudar a aquesta campanya.

El dia 20 de desembre de 2023  es van fer totes les activitats vam agafar la càmera més professional de l’institut i van fer fotografies de tots els tallers en les diferents hores a les quals es duien a terme. Aquí les podeu veure: https://photos.app.goo.gl/svvRngjQrZG3Z7oPA

Vam decidir fer l’activitat de just dance amb l’objectiu de recaptar la quantitat més la quantitat més gran de diners per posteriorment donar-los a la creu roja i que aquest Nadal, cap nen es quedi sense joguina.

De 10:45-12:45 van gaudir amb tots els alumnes del centre una competició de ball on per grups o parelles, van ballar les cançons proposades per les organitzadores. A cada ronda, s’anaven eliminant grups fins que finalment només van quedar dos grups, van competir entre ells i tant el primer guanyador com el segon, van obtenir un premi.

Finalment, vam ballar el públic, competidors i organitzadores uns quants balls per donar per acabada aquesta activitat.

Va ser una estona molt divertida i entretinguda on tothom va participar. Una activitat per a repetir!

Vam organitzar un sorteig, en el qual podia participar tot l’alumnat de l’institut. Per a escampar la notícia vam promocionar-ho penjant-ho al compte d’Instagram del projecte, a més a més vam passar per totes les classes per animar a la gent a participar-hi. Vam fer la venda dels tiquets per a entrar al sorteig durant dos dies, a l’hora del segon pati, al gimnàs. Una vegada recollits els diners van sortir els guanyadors, Miquel Rofes, Isona Mallafré, David Marqués, i Gadiel Cendrero. El premi consistia en un total de 30 min amb les ulleres de realitat virtual. Tots els guanyadors van gaudir de l’experiència i va ser un èxit!

També vam organitzar dos tornejos de futbol, un d’ells va ser dut a terme al matí (de 8:30 a 10:00) en aquell van participar els petits. En primera posició tenim un equip constituït per nens de 3r ESO: Miquel Rodes, David Turé, Ignasi Risalde, Adam Araab i Dida Martínez.

Un cop el torneig finalitzat, va haver-hi un descans de mitja hora i més tard el torneig dels grans va començar (de 10:30 a 14:00 ) . La victòria va ser per els alumnes de 2n de Batx. Un equip constituït per: Aimar Alonso, Biel Monserrate, Isaias Carrion, Víctor Diaz, Yazid Gaddari i Andreu Pérez.

Per acabar. Els equips guanyadors van rebre unes medalles. Moltes gràcies a tots per participar!

Finalment, gràcies a tots els tallers i la gent que va participar, es van aconseguir recaptar 257,2 euros en total.