Anul.lació viatge final d’etapa

Després de la reunió mantinguda el passat 11 de març, vam canviar el viatge a la primera setmana de juny ja que els alumnes de Batxillerat no feien les PAU al juny.

Degut a la situació extraordinària i com es presenten els propers mesos s’ha decidit anul·lar el viatge.

Es recuperaran els diners invertits a excepció dels guanyats amb les paperetes que l’agència va repartir (100 euros per talonari). Si  hi ha alumnes que no hagin venut les paperetes i retornen el talonari, recuperaran tot l’import del viatge.

Durant el juliol es tornarà una part dels diners i la resta el curs vinent. S’establirà un periòde per reclamar els diners així com instruccions precises per a  realitzar el tràmit.

Com pensem que tot i això, poden sorgir dubtes, creiem que una bona manera de resoldre’ls seria que preguntessin responent a aquest comunicat/mail. Nosaltres publicarem un document tipus preguntes freqüents amb totes les respostes, així tothom veurà tant les preguntes com les respostes sobre el tema.