Amic Invisible a 1r d’ESO

Aquest passat dijous 10 de gener de 2018, els alumnes de 1r d’ESO de l’Institut Antoni Ballester han realitzat el primer amic invisible com a classe.

Cada grup de 1r d’ESO han realitzat el seu propi amic invisible. La idea era fer-ho abans de marxar de vacances, però ha estat impossible en tenir l’agenda plena a les hores de Tutoria.

Funcionament de l’amic invisible

Prèviament al dia de l’entrega dels regals, durant una sessió de Tutoria vam escriure el nom de cadascú en un paper petit. Els vam posar tots en una bossa. Seguidament, cadascú va agafar un d’aquests papers, és a dir, cada alumne se li determinava aleatòriament un amic invisible. Aquest alumne ha de fer-li una regal a la seva parella de forma anònima.

El regal podia ser manufacturat o comprat. Hi havia un màxim de 3 € de despesa en cada regal.

Les imatges corresponent a l’entrega de regals.