Alumnes d’SMX i de la FP bàsica participen al DASC

Dilluns dia 2 alumnat dels cicles d’informàtica de l’institut va participar a una competició de drons organitzada per la Universitat Politècnica de Barcelona i encapsulada dins el congrés Digital Avionics Systems Conference (DASC) 2023.

La competició va consistir en una cursa cronometrada on l’alumnat havia de negociar els obstacles tenint cura de no impactar i estavellar el dron.

Va resultar una competició molt emocionant on es requeria que l’alumnat treballés en equip i demostrés el seu enginy en la superació dels reptes plantejats.

A més d’una gran experiència, l’alumnat va tornar amb els dos drons que van utilitzar a la competició i que serviran a l’institut per realitzar pràctiques als estudis d’informàtica.