Alumnes del cicle mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX) realitzen pràctiques a Alemanya

Des del 28 de maig fins al 20 de juny, tres entusiastes alumnes del cicle de Sistemes Microinformàtics i Xarxes del nostre centre, s’han embarcat en una emocionant aventura de pràctiques a la ciutat alemanya de Schkeuditz, dins del programa d’estades formatives a l’estranger que ofereix el Departament d’Educació, on aprofundiran els seus coneixements tècnics i desenvoluparan habilitats pràctiques.

Sota la supervisió d’un centre especialitat en pràctiques d’empresa, aquests alumnes faran una immersió total en projectes innovadors. Al llarg de la seua estada, aprendran sobre noves tecnologies, llocs Web, seguretat informàtica i gestió de xarxes. A més, tindran la possibilitat de conéixer de primera mà l’entorn de treball internacional i les dinàmiques professionals.

Els alumnes desenvoluparan el seu creixement personal i professional i aprofundiran en la seua comprensió dels sistemes informàtics i xarxes i guanyaran confiança en les seues capacitats i en la pràctica de diferents idiomes.

Amb el seu retorn, portaran a casa nous coneixements, perspectives internacionals i una valuosa experiència pràctica. Aquesta oportunitat de pràctiques a Alemanya estarà una fita important en la seua formació, obrint portes a futures oportunitats professionals.

No dubtem que aquests alumnes brillaran en el futur i faran contribucions significatives en el camp de Sistemes Microinformàtics i Xarxes. Felicitats per aquesta increïble experiència a Alemanya!