Alumnes de l’Institut Antoni Ballester participen en el Certamen de Lectura en Veu Alta

El passat 5 de març, una representació de l’alumnat de l’Institut Antoni Ballester va participar en els quarts de final del Certamen de Lectura en Veu Alta. L’acte va tenir lloc al Centre de Lectura de Reus i hi van participar 5 alumnes del nostre centre.

En la categoria Timoners, Émilien Götz (2n B) va llegir un fragment del llibre de lectura fàcil L’anticlub, dÀngel Burgas;  a la Laia Ferré (1r B) li va tocar llegir un text extret de l’obra El lleó sobre la porta, d’Onjali Q Raúf, dins la categoria Corsaris. Finalment, el Joan Vargas (4t A), la Fatima Zahti (4t A) i la Judit Alsina (3r D) van fer una lectura conjunta, en la categoria Tropa de Corsaris, extreta de llibre Nascuts per ser breus, de Toni Mata.

Tot i que no ens vam classificar per a la següent fase, vam poder compartir un matí agradable amb persones que estimen els llibre i la lectura.