Alumnes de 3r d’ESO assisteixen a la jornada Girls’ Day de la URV

Amb l’objectiu de promoure els estudis d’enginyeria entre les estudiants d’ESO, l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE) i l’Escola Tècnica superior d’Enginyeria Química (ETSEQ) en col·laboració amb l’Observatori de la  Igualtat de la Universitat Rovira i Virgili van organitzar un any més la jornada Girls’ Day.

L’objectiu de la jornada és el de donar a conèixer les diferent titulacions d’enginyeria que ofereix la URV i  explicar la professió d’enginyera.

Les alumnes van poder fer un petit tast pràctic de diferents enginyeries i van poder parlar amb professionals dones en camps com l’Enginyeria o la Tecnologia convidades per la URV.