Activitats extraescolars 2018-19

Tal com vam informar a la reunió del passat 5 de juny, l’AMPA en col·laboració amb l’Institut, proposa activitats extraescolars a partir de mitjans d’octubre, dilluns i dijous de 16:00 a 18:00 hores, amb possibilitat de menjador.

Les activitats que es realitzaran són:

Anglès conversació: (Grups màxims de 10 persones).

1 dia a la setmana (2 hores/setmana): 25 euros/mes

2 dies a la setmana (4 hores/setmana): 50 euros/mes.

Robòtica: (Grups màxims de 15 persones).

Dijous (1,5 hores/setmana): 25 euros/mes

Zumba: (Grups màxims de 20 persones).

1 dia a la setmana (2 hores/setmana): 20 euros/mes

2 dies a la setmana (4 hores/setmana): 40 euros/mes.

El Servei de Menjador es composa d’un plat combinat i una beguda a triar entre diferents opcions. El cost del servei de menjador és:

1 dia a la setmana: 20 euros/mes

2 dies a la setmana: 40 euros/mes

1 dia esporàdic: 6 euros/dia (no es garantirà disponibilitat de places al menjador)

El full d’inscripció a l’activitat es pot descarregar aquí i caldrà enviar-lo a l’e-mail: ampaballester@gmail.com.

DATA LÍMIT : 5 d’octubre

Descarrega aquí un tríptic informatiu sobre les classes de robòtica .

El pagament, es realitzarà per domiciliació bancària un cop confirmat el nombre d’alumnes i la viabilitat de la classe. Com són places limitades, la inscripció es realitzarà per ordre de rebuda en el nostre e-mail . En cas de no poder optar a plaça no es realitzarà cap càrrec.

És necessari ser soci de l’AMPA per poder realitzar les activitats.

Previ a l’inici de les classes es convocarà una reunió per informar del projecte educatiu i del funcionament de les classes.