Auxiliar de conversa

Durant aquest curs, els alumnes de quart d’ESO fan classe amb una professora auxiliar de conversa nativa. Les circumstàncies especials d’aquest curs han fet que les classes hagin de ser virtuals però els alumnes ja són tots uns experts en connectar-se amb les tauletes per fer una videotrucada i mantenir una conversa en anglès amb la seva teacher. La professora els hi planteja aspectes de conversa i pronunciació relacionats amb allò que treballen a la classe ordinària. A més de ser una molt bona oportunitat per practicar l’anglès, aquestes lessons els ajudaran a preparar la part oral de les CCBB que es faran al febrer. Sembla que la idea idea ha tingut una bona acollida entre els alumnes i tots hi participen activament. Keep up the good work!