24 hores d’innovació de Barcelona

El passat 21 de març la Zulema Romero (1r d’SMX) i Daniel Fuentes (2n d’SMX) van participar a les 24 hores d’innovació de Barcelona. Organitzat pel Departament d’Educació i on participen 24 empreses del sector industrial català, és una oportunitat per a què els alumnes d’FP puguin posar acció a les seves idees, participant com a protagonistes en la co-creació de solucions innovadores a reptes de grans empreses

Durant aquest esdeveniment, els nostres alumnes van demostrar les seves habilitats i coneixements en resolució de problemes i pensament innovador. Treballant en equip, van abordar reptes i propostes d’innovació en el camp de la tecnologia i la informàtica, aportant solucions creatives i pràctiques.

La seva participació en aquesta competició no només els va permetre posar en pràctica el que han après al llarg dels seus estudis, sinó també connectar amb altres professionals i estudiants apassionats pel món de la innovació i la tecnologia.

Estem orgullosos dels nostres alumnes i del seu èxit en aquest esdeveniment. A l’Institut Antoni Ballester, continuem fomentant la creativitat i la innovació entre els nostres estudiants, preparant-los per a un futur prometedor en el camp de la informàtica i la tecnologia.