1er d’ESO va al teatre i visita el Pont del Diable

Visita al teatre i al Pont del Diable

L’alumnat de 1r d’ESO el passat 15 de desembre va anar al teatre a l’Auditori Diputació de Tarragona a veure una versió adaptada per a públic infantil i juvenil “La volta al món en 80 díes”. Posteriorment es van traslladar en bus a realitzar la visita del Pont del Diable. L’aqüeducte romà és un dels elements principals de l’activitat del projecte Àmbits que consisteix en realitzar un treball en grup on hi participen tres Departaments: Castellà, Ciències i Socials. Els alumnes que van voler van creuar l’aqüeducte pel pas habilitat i van contemplar les vistes d’aquesta espectacular construcció. Van prendre mostra de vegetació de la zona, van realitzar un dibuix del Pont del Diable i van respondre un qüestionari sobre la llegenda. L’activitat d’Àmbits es va començar a l’aula amb un treball previ i es va finalitzar a classe.