Sortida a Miami amb els alumnes de francès de 2n i 4t d’ESO

El passat 19 de maig amb els alumnes de l’optativa de francès de 2n i 4t d’ESO vam fer una sortida a Miami. En primer lloc, vam visitar la Pâtisserie Alice! Demanar l’esmorzar en francès va ser el primer repte. Els nostres alumnes ho van fer molt bé i van poder gaudir de delicioses crêpes i croissants!

Amb la panxa ben plena ens vam dividir per grups i va començar le parcours que els alumnes de 4t havien preparat pels de 2n. Situats en cinc punts diferents del poble, els alumnes de 4t van dissenyar, en français bien sûr! jocs i proves d’allò més originals i divertides, adequades al nivell lingüístic de 2n. Calia superar la prova per esbrinar com anar a la següent, i calia entendre les indicacions en francès per trobar-la! En acabar, ens vam trobar tots a la platja i vam aprofitar la companyia del professor d’educació física per practicar una estona de voleibol i futbol! Us deixem algunes imatges de la jornada!